۱۳ بازديد

اقلام سرويس خواب عروس هميشه يكي از دغدغه‌هايي است كه عروس خانم‌ها در هنگام خريد دارند. اينكه چه اقلامي بين سرويس خواب وجود دارد، كدام يك از آن‌ها ضروري است و كدام يك از آن‌ها را مي‌توانيد خريداري نكنيد. اين موارد سؤالاتي است كه قصد داريم تا در طول اين مقاله به آن‌ها پاسخ دهيم و اطلاعات شما را در اين زمينه‌ها بالا ببريم. علاوه بر اقلام سرويس خواب عروس، اين نكات مي‌تواند تا حدودي در خريد سرويس خواب  ‌هاي معمولي و يا حتي خريد سرويس خواب نوزاد نيز تأثير‌گذار باشد.

اقلام سرويس خواب عروس

اقلام سرويس خواب عروس شامل چند دسته مي‌شوند؟ آيا اين اقلام به شكلي هستند كه بتوان برخي از آن‌ها را حذف كرد و يا بايد تمامي آن‌ها را خريداري نمود. اين موارد را در ادامه معرفي كرده و هر كدام را نيز توضيح خواهيم داد.

تخت خواب

اولين و مهم‌ترين قلم در بين اقلام سرويس خواب عروس مربوط به تخت خواب عروس مي‌شود. تخت خواب عروس مي‌تواند با توجه به سليقه‌اي كه عروس دارد انتخاب شود. به طور مثال تخت خواب ‌هاي باكس مانند، كلاسيك، فانتزي و… مدل‌هايي هستند كه امروزه داخل بازار وجود دارند و عروس خانم‌ها مي‌توانند آن‌ها را انتخاب كنند. مسلماً گزينه تخت خواب قابليت حذف ندارد و بايد خريداري شود. بنابراين اين مورد را به هيچ وجه حذف نكنيد و بدانيد كه لازم است حتي در هنگام خريد سرويس خواب نكات مهم را نيز رعايت كنيد.

تشك تخت خواب

قلم بعدي كه به هيچ وجه قابليت حذف كردن ندارد مربوط به تشك تخت خواب مي‌شود. تشم تخت خواب بايد داراي شرايط و ويژگي‌هاي استاندارد باشد. استانداردترين حالت ارتفاع تشك ۲۰ سانتي‌متر و بهترين اندازه آن نيز در حد كويين و يا كينگ است. در هر صورت فراموش نكنيد كه در زمان خريد تشك به اين موضوع دقت كنيد كه تشك تخت خواب بايد داراي حالت فنري از نوع پاكتي باشد. اين كار مي‌تواند كمك زيادي به خواب شما در زماني كند كه كنار فرد ديگري بر روي تخت خوابيده‌ايد.

ميز يا كنسول آرايش

ميز آرايش مورد مهم بعدي است كه در سرويس تخت خواب عروس وجود دارد. معمولاً ميز آرايش‌ها در مدل‌هاي مختلفي ساخته مي‌شوند. برخي از آن‌ها به سبك كلاسيك بوده و صرفاً داراي يك آينه بر روي ميز كشو‌ها است. برخي ديگر نيز به سبك‌هاي نوين‌تري ساخته شده و داراي درب‌هاي ريلي بوده و طرح‌هاي جذاب‌تر و مدرن‌تري دارند. معمولاً انتخاب ميز آرايش را بايد با توجه به سبك و سياق تخت خود و همچنين دكوراسيون كلي اتاق انجام دهيد. اما يك نكته بسيار مهم آن است كه سعي كنيد ميز آرايشي را انتخاب كنيد كه در عين زيبايي و شكيل بودن، جا دار نيز باشد.

پا تختي

پا تختي قلم بعدي است كه در بين اقلام سرويس خواب عروس معمولاً وجود دارد. برخي از افراد علاقه‌اي به خريد پا تختي ندارند و يا برخي از تخت‌ها به شكلي طراحي و ساخته شده‌اند كه در قسمت بالايي خود فضايي را براي قرار دادن گوشي، كتاب و… دارند. در اين موارد مي‌توانيد از خريد پا تختي خودداري كنيد. اما در مواردي كه فضاي كافي براي قرار دادن پا تختي در كنار تخت خود داريد و از سوي ديگر نيز تاج تخت شما به نحوي نيست كه بخواهيد چيزي را بر روي آن قرار دهيد، بهتر است نسبت به خريد پا تختي اقدام كنيد.

كمد لباس

كمد لباس را مي‌توانيد در اتاق خواب‌ هايي كه داراي كمد ديواري‌هاي بزرگ با رگال‌هاي مخصوص لباس هستند، حذف كنيد. برخي از اتاق‌ها داراي كمد ديواري هستند و در عوض ديگر جايي براي قرار دادن كمد لباس در آن‌ها وجود ندارد. همين موضوع سبب مي‌شود تا استفاده از كمد لباس كه در بين اقلام سرويس خواب عروس است، غير ضروري به نظر برسد.


منبع: سرويس خواب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.