مديريت لينكدين

ديجيتال ماركتينگ

۸ بازديد

لينكدين يك شبكه اجتماعي بزرگ است و مخصوص افراد حرفه‌اي مي‌باشد. افراد در اين شبكه تخصص، مهارت، اطلاعات و تجربياتي را كه دارند، با ديگران به اشتراك مي‌گذارند؛ اما تنها اين نيست! لينكدين يك شبكه قدرتمند است كه مي‌تواند مشتريان بالقوه شما را تبديل به مشتريان واقعي كند. به همين سبب شما هم به‌عنوان فرد حرفه‌اي در كسب و كارتان شناخته مي‌شويد، هم سود آوريتان افزايش پيدا مي‌كند.

براي به دست آوردن چنين شرايط مناسبي در لينكدين بايستي تخصص و مهارت‌هاي لازم را داشته باشيد و از خدمات مديريت لينكدين بهره‌مند شويد.

 ماي كاستومر در راستاي اهداف شما در لينكدين، بهترين شرايط را براي شما ايجاد مي‌كند. براي اينكه با وظايف تيم مديريت لينكدين ماي كاستومر بيشتر آشنا شويد، به مطالب زير توجه فرماييد:

وظايف تيم مديريت لينكدين 

مهم‌ترين هدف تيم مديريت لينكدين ، ارائه كسب و كار شما به بهترين شكل به مخاطب است. با توجه به اين موضوع در ابتدا در جلسه مشاوره ديجيتال ماركتينگ تيم ماي كاستومر، نوع كسب و كار و هدف شما به دقت مورد بررسي قرار مي‌گيرد، سپس برنامه‌اي براي مديريت آن طراحي مي‌شود.

 

در ادامه مهم‌ترين وظايف تيم مديريت لينكدين در راستاي ارائه كسب و كار شما در اين وب‌سايت پربازديد، معرفي مي‌كنيم:

انتخاب عنوان و عكس حرفه‌اي

در ابتدا بهترين عنوان و عكس براي شما انتخاب مي‌شود. شايد در نگاه اول، به نظرتان كار بي‌اهميتي باشد، اما بايد بدانيد كه كاربران در ابتدا به‌عنوان و عكس شما توجه مي‌كنند. پس اگر به‌درستي انتخاب شوند، نتايج مثبتي خواهند داشت.

 

تيم مديريت لينكدين با بررسي مخاطبان و ساختار كسب و كار، عكس بسيار مناسبي را براي لينكدين شما انتخاب مي‌كند. براي مثال در صورتي كه شما وكيل باشيد، اين عكس بايد ساختار رسمي و حرفه‌اي داشته باشد.

 

با توجه به اين موضوع يك عكس حرفه‌اي و شكيل كه با وجه وكالت تناسب داشته باشد، براي شما انتخاب مي‌شود. در نظر داشته باشيد كه عدم انتخاب عكس مناسب، مي‌تواند فرصت‌هاي كاري بسياري را از شما دور كند.

برقراري رابطه با كاربران در شبكه اجتماعي لينكدين

در برقراري ارتباط، بايستي افرادي كه مي‌توانند با شما رابطه حرفه‌اي برقرار كنند، در ليست قرار داده شوند. در ابتدا بايد گزينه‌هاي دعوت خودكار لينكدين را لغو كرد و به‌صورت دستي ديگران را دعوت نمود.

 

چراكه شما بايد افراد حرفه‌اي را پيدا كنيد و با آن‌ها ارتباط برقرار نماييد. در نهايت با انجام اين كارها، اعتبار صفحه شما افزايش پيدا كرده و مخاطبان بيشتري به دست مي‌آوريد.

توليد محتواي مناسب در شبكه لينكدين

توجه داشته باشيد كه بايد نگارش و گرامر انگليسي را در جملات به‌صورت كامل رعايت كرد. به‌طوري كه هيچ گونه غلطي نداشته باشد. بهتر است كه در حد معقول از زبان انگليسي استفاده كرد. سپس مدارك و مستنداتي را بايد در صفحه شما آورد، چراكه مستندات به شما و حرفه‌تان اعتبار مي‌بخشد.

 

براي مثال مي‌توان تصاوير گواهينامه‌هايتان را در لينكدين قرار داد. تيم ماي كاستومر براي اينكه صفحه شما را حرفه‌اي‌تر كند، مستندات را ترجمه رسمي كرده و در لينكدين قرار مي‌دهد.

 

سپس از طريق برقراري رابطه و حضور در گروه‌ها افراد برجسته در زمينه كسب و كارتان را پيدا كرده و آن‌ها را در فهرست شما قرار مي‌دهد. اين كار نيازمند زمان و تجربه است و به‌سرعت رخ نمي‌دهد.

موارد بالا تنها برخي از وظايف تيم ماي كاستومر در رابطه با مديريت لينكدين است، در راستاي پيشرفت در لينكدين بايستي مراحل زيادي را پيمود. در جلسه مشاوره ديجيتال ماركتينگ ، تمامي ابعاد و مراحل مديريت لينكدين براي شما شرح داده مي‌شود.

 

تماس:

09124777487 _    02126408816  _ 02126408817

اينستاگرام:

https://www.instagram.com/my.customer/

 

 

یادگیری کامل لینکدین به معنای استفاده از تمامی امکانات و منابع این شبکه اجتماعی حرفه‌ای است تا به بهترین شکل ممکن از آن بهره ببرید. این فرایند شامل چند مؤلفه اساسی است که می‌تواند کمک کند تا ارتباطات حرفه‌ای شما رونق بگیرد و فرصت‌های شغلی و تجاری را افزایش دهید.

 

یکی از اصول اصلی یادگیری کامل لینکدین، به‌روز نگه داشتن پروفایل شخصی شما است. اطمینان حاصل کنید که همه اطلاعات شخصی، تحصیلات، تجربیات کاری و مهارت‌های شما به‌روز باشند. همچنین، ارتباطات فعال با افراد در صنعت و حوزه‌های مشابه و همچنین شرکت در گروه‌ها و صفحات مربوط به علاقه‌مندی‌ها و تخصص‌های شما نیز از دیگر راه‌های یادگیری کامل است. این فعالیت‌ها به شما کمک می‌کنند تا با افراد جدید آشنا شوید، اطلاعات تازه دریافت کنید و از آخرین تغییرات و اخبار صنعت خود آگاه شوید، که همگی به بهبود شبکه حرفه‌ای شما کمک می‌کنند و در نهایت به افزایش فرصت‌های شغلی و تجاری منجر می‌شوند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.