تعميرات تبلـت

ديجيتال ماركتينگ

۲۲ بازديد

مجموعه دلتا فيكس با بهره‌مندي از پرسنلي مجرب، كارآزموده و با تكيه‌بر سال‌ها تجربه، خدماتي تخصصي و حرفه‌اي درزمينهٔ تعميرات تبلـت ارائه مي‌دهد. تفاوتي ندارد تبلت شما دقيقاً در كدام بخش دچار اختلال شده باشد، ما خرابي تبلت را با دقت تمام بررسي مي‌كنيم تا علت اختلال را كشف كنيم. در قدم بعد با استفاده از تجهيزات پيشرفته مشكل پيش رو را برطرف مي‌كنيم.

 

خرابي در تبلت­ها عموماً به شكل مشكلات و نواقص سخت‌افزاري و يا نرم‌افزاري رخ مي‌دهد و كاركرد صحيح تبلت را با اختلال روبرو مي‌كند. براي هر يك از اين مشكلات تعميرات و خدمات تخصصي مختلفي ارائه مي‌شود تا بتوان عملكرد مطلوب تبلت را احيا كرد. ازآنجايي‌كه هزينه تعميرات تبلـت نسبت به خريد مجدد آن بسيار كم و مقرون‌به‌صرفه است، توصيه مي‌شود پس از خرابي تبلت، آن را به يك تعميركار كار بلد بسپاريد تا با تشخيص نقص تبلت، اقدام به تعمير آن كند.

 

 

تعميرات تبلت با تعويض ال سي دي

يكي از شايع‌ترين دلايل خرابي در تبلت‌ها، آسيب نمايشگر آنان است. در اغلب مواقع سوختگي و يا شكستن ال سي دي قابل تعمير نيست و نياز به تعويض فوري دارد.

 

براي تعويض اين بخش از دستگاه، ال سي دي به‌طور كامل از سطح تبلت جداشده و با يك نمونه اصل و باكيفيت جايگزين مي‌شود.

 

درصورتي‌كه نمايشگر نصب‌شده فاقد كيفيت مطلوب باشد، پس از مدت كوتاهي مجدداً ازكارافتاده و مي‌سوزد. چراكه نسل جديد تبلت‌ها از نمايشگرهاي بي‌كيفيت و غير اورجينال، پشتيباني نمي‌كنند و به‌سرعت به حضور آن واكنش نشان مي‌دهند. اين دسته از تعميرات تبلت، هزينه بالايي نسبت به سايرين دارد.

 

 

تعميرات تبلت با فلش نرم‌افزاري

تداوم مشكلاتي همچون هنگ كردن تبلت، ويروسي شدن آن و يا بوت لوپ شدن تبلت، تعميركار را وادار به فلش نرم‌افزاري مي‌كند. با انجام اين كار، اطلاعات شخصي كاربر از روي تبلت پاك‌سازي‌شده و تنظيمات تبلت به تنظيمات كارخانه بازمي‌گردد. فلش كردن تبلت اگرچه اطلاعات اضافي همچون موزيك، عكس و يا ويدئوي را از حافظه تبلت پاك مي‌كند، اما به طرز قابل‌توجهي كاركرد آن را بهبود مي‌بخشد.

 

فلش نرم‌افزاري بسته به نوع تبلت و ميزان اطلاعات موجود در آن حدود نيم ساعت زمان مي‌برد. در طول اين عمليات اجزاي تبلت دست‌كاري نمي‌شوند و هيچ قطعه‌اي باز يا بسته نمي‌شود. ازاين‌رو يك تعمير كم ريسك به شمار مي‌آيد. درصورتي‌كه عمليات فلش تبلت تحت نظر يك فرد متخصص و زبده صورت بگيرد، به ساختار اصلي تبلت آسيبي نمي‌زند.

تعمير تبلت با حل مشكل اسپيكر

قطع شدن صدا در تبلت از ديگر معضلات شايعي ست كه براي برخي كاربران تبلت رخ مي‌دهد. تعميرات تبلت در خصوص حل مشكلات اسپيكر، نياز به كشف علت اختلال دارد. در بسياري از مواقع، كاركرد اسپيكر در اثر عدم نصب درايو آن مختل مي‌شود. در اين صورت با نصب مجدد درايو مي‌توان اختلال در انتقال صدا را حل كرد.

 

ممكن است علت بروز اين اختلال در مشكلات سخت‌افزاري و يا نرم‌افزاري باشد. خرابي آي سي ها، مادربرد و كارت صدا و همچنين نفوذ آب به اسپيكر نيز منجر به بروز اين مشكل مي‌شود. درهرحال لازم است اختلال اسپيكر را با يك فرد كار بلد در ميان بگذاريد تا با تشخيص صحيح مشكل پيش‌آمده را برطرف كند.

 

 

تعمير هارد تبلت

هارد تبلت از ديگر اجزاي اصلي اين دستگاه است كه وظيفه حفظ اطلاعات مخاطب تبلت را به عهده دارد. پيداست كه خرابي اين بخش از دستگاه، خطر فرمت شدن و از بين رفتن اطلاعات را به همراه خواهد داشت. درصورتي‌كه در طول استفاده از تبلت خود دائماً با هنگي‌هاي بي‌دليل مواجه مي‌شويد، مي‌بايست نسبت به تعميرات تبلت در بخش هارد دستگاه اقدام كنيد.

 

مشكلاتي همچون توقف نمايشگر بر روي لوگوي دستگاه و يا تأخير در اجراي برنامه‌ها و مشكلاتي از اين قبيل خبر از خرابي هارد مي‌دهند. ازآنجايي‌كه هارد تبلت تفاوت‌هاي بسياري با هارد لب تاب و كامپيوتر دارد، تعميرات و حتي تعويض آن نيز كاملاً متفاوت است و نياز به مهارت و تخصص ويژه دارد.

 

تعمير باتري تبلت

بخش ديگري از تعميرات تبلت به احيا باتري آن اختصاص دارد. باتري در هر يك از دستگاه‌هاي هوشمند، وظيفه تأمين انرژي و به جريان انداختن آن در اجزاي اصلي دستگاه را به عهده دارد. اغلب باتري‌ها با نشانه‌هايي همچون تخليه ناگهاني شارژ و يا شارژ دهي ضعيف، خرابي خود را بروز مي‌دهند.

 

كار با تبلت درصورتي‌كه باتري شما خراب باشد، كاملاً فرسايشي و حوصله سر بر است. ضمن اينكه باتري خراب مي‌تواند آسيب‌هاي بيشتري به ساختار اصلي تبلت بزند. تعويض به‌موقع باتري و يا تعمير آن مي‌تواند به طرز قابل‌توجهي عملكرد تبلت را احياء كند.

 

ازآنجايي‌كه نسل جديد تبلت‌ها با باتري‌هاي غيرقابل جابجايي ساخته مي‌شوند، كاربران به باتري تبلت خود دسترسي مستقيم ندارند. ازاين‌رو تعويض و تعمير باتري مي‌بايست تحت نظر يك فرد متخصص صورت بگيرد تا ساختار تبلت در طول اين عمليات آسيب نبيند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.